I rent a place on Cornelia Street, I say casually in the car

Saker jag gjort i helgen:

1.     Ätit pizzor. Ja, i plural.
2.     Ridit, massor!
3.     Kastat sten.

Pizzorna ville jag nämna mest för att göra någon avundsjuk och att rida häst efter häst var värt en notis då det knappast tillhör vardagen längre. Stenkastning, däremot, kräver en förklaring. Våra grymma snickare har bilar bort konstig betong från våra framtida förvaringsrum i stallet, dvs sadelkammare och foderkammare. Jag och K har följaktligen samlat ihop spillrorna och burit ut dessa ur stallet. En heroisk insats från vår sida, med andra ord. 

Ps, pizzorna i Jönköping är verkligen skit och det är ett stort problem i min vardag. Saknar Malmö varje gång jag beställer en slabbig budget-pizza utan pålägg för 95 spänn. I Malmö kostar en god pizza 50 spänn och en avokado-sushi 14 bitar 60 kr. SE OCH LÄR JKPG!!!